تنهاییت راخریدارم

کلبه یخی

سکوت سردت راخریدارم

اندکی نگاه میکنم آجرهاکم نیست............من خوددیوارهاراکوتاه چیده ام.............

کوتاه چیدم تاسدی نسازم..........کوتاه چیدم تاخانه بزرگی براقلبم بسازم.........خانه ای بزرگ بادیوارهای کوتاه................

پس توای غریبهــــــــــــــــــــــــــــــ توای دوســــــــــــــــــت آشنـــــــــــــــــــا....

اگردیوارمن کوتـــــــــــــــــــــاه است....اگردلم رابزرگ کردم ک نــــــــــرنـــــجــــــانــــــم ونــــــــــرجـــــــم رحم کن سنگ دراین خانه نینداز...............

تاخانه ام سنگ فرش این سنگ ها وشیشه ها شود....بگذاردرخانه ام جایی برای خـــــــــــــــودنیز داشته باشم



نظرات شما عزیزان:

بهنام
ساعت16:16---29 اسفند 1393
ای خداي دگرگون کننده دلها و ديده ها
اي تدبير کننده روز و شب
اي دگرگون کننده حالي به حالي ديگر
حال مارا به بهترين حال دگرگون کن
سال نو مبارک
---------------------------------

پیشاپیش
( ‘ ; ‘ ) می بوسمت
(‘; ‘ ) یکی این ور
( ‘ ;’) یکی اون ور
یادت باشه اولین روبوسی عیدو من کردم…
پیشاپیش عیدمبارک.


بهنام
ساعت18:39---30 آذر 1393
یلدا یعنی بهانه ای برای در کنار هم شاد بودن و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا.
یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد.


ziziemdad
ساعت17:25---8 تير 1393
وب قشنگی داری به منم سر بزن

دوست داشتنی علی
ساعت13:14---7 تير 1393


سلام خوبی؟خیلی وبلاگ خوبی داری!به منم بسر


محمد مهدی
ساعت18:18---3 تير 1393
سلام خوبی؟خیلی وبلاگ خوبی داری!
جای تقدیر داره آفرین!
به سایت منم سر بزن ...
تو سایت من هم میتونی بخندی و هم چیز ید بگیری!
حتما بیا و نظر بده اگر خوشت اومد دوباره سر بزن و به دوستات بگو
منتظرتما!


tabliq
ساعت17:37---3 تير 1393
تبادل لینک هوشمند:

http://link999.lxb.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 3 / 4 / 1398برچسب:,ساعت16:41توسط ♥asal♥ | |